Karjera

VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (PERSONALO ADMINISTRAVIMAS)

Ieškome kolegos, kuris padėtų užtikrinti sklandų personalo administravimo procesą ir prisidėtų prie personalo valdymo procesų gerinimo. Jei tau svarbus kruopštumas, atsakomybė ir nori augti personalo valdymo srityje – kviečiame prisijungti!

Pareigybės lygis – A1.
Darbo krūvis – 1,0 etatas. 
Pareiginės algos koeficientas 0,86–1,43 (1535–2553 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių). 
Darbo sutartis – neterminuota.

Pagrindinės atsakomybės:

  • darbuotojų priėmimo, perkėlimo, atleidimo ir kitų su darbo santykiais susijusių procesų organizavimas; informacijos apie darbuotojus sisteminimas ir analizė;
  • padalinių vadovų ir darbuotojų konsultavimas personalo valdymo ir administravimo klausimais;
  • darbuotojų paieškos, atrankos ir adaptacijos procesų organizavimas ir įgyvendinimas;
  • atostogų, skatinimo procedūrų administravimas ir su tuo susijusių dokumentų rengimas;
  • personalo veiklos rodiklių (KPIs) stebėjimas, duomenų ruošimas analizei;
  • pagalba įgyvendinant darbuotojų įsitraukimo, motyvavimo ir gerovės iniciatyvas.

Mes tikimės, kad Tu:

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu (pageidautina žmogiškųjų išteklių, teisės ar sociologijos srityse);
  • turi ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
  • turi puikius bendravimo įgūdžius, sklandžiai dėstai mintis tiek žodžiu, tiek raštu lietuvių kalba;
  • turi geras anglų k. žinias tiek žodžiu, tiek raštu;
  • išmanai Lietuvos Respublikos darbo kodeksą ir kitus su darbo santykiais susijusius teisės aktus ir gebi juos taikyti praktikoje;
  • gebi efektyviai planuoti darbą, nustatyti prioritetus ir dirbti savarankiškai;
  • moki dirbti su MS Office 365 programiniu paketu; 
  • pasižymi iniciatyvumu, atsakomybe, kūrybiškumu, pozityvumu, profesionalumu ir atvirumu naujovėms;
  • turi motyvacijos tobulėti ir dirbti dėl rezultato ir motyvacijos siekti pokyčių. 

Mes Tau siūlome:

  • įdomų ir prasmingą darbą asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros srityje;
  • galimybę inicijuoti ir vykdyti pokyčius;
  • galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • nuotolinio darbo galimybę pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;
  • draugišką ir palaikančią komandą, kuri dirba kartu siekdama bendrų tikslų;
  • įstaigos vidinius renginius, kurie ne tik stiprina komandinę dvasią, bet ir skatina bendradarbiavimą ir vidinį augimą.

Jeigu esi pasirengęs prisidėti prie komandos ir atitinki aukščiau išvardytus reikalavimus, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo (CV) iki balandžio 27 d.  el. p. [email protected]. Kandidatuok dabar ir #būkpokyčiu!  

Kilus klausimų kviečiame kreiptis: 
Kristina Bubelevičienė
Ekonominio planavimo skyriaus vyriausioji specialistė (personalo koordinavimas ir valdymas)
Mob. +370 650 80 324
El. p. [email protected]

SVEIKATOS INFORMACIJOS CENTRO REGISTRŲ SKYRIAUS VADOVAS

Higienos institutas skelbia konkursą Sveikatos informacijos centro Registrų skyriaus vadovo pareigoms eiti.

Paraiškos teikiamos iki 2025 m. balandžio 28 d. (imtinai) elektroniniu būdu per VATIS Prašymų teikimo modulio savitarną VATIS.
Pareigybės lygis – A1.
Darbo krūvis – 1,0 etatas.
Pareiginės algos koeficientas 1,07 – 1,79 (1910,38–3195,87 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių).
Darbo skelbimo Nr. 103702
Darbo skelbimas paskelbtas Valstybės tarnybos portale.

Skyriaus veiklos tikslas – metodiškai vadovauti ir stebėti Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – SAM) reguliavimo sričiai priskirtų registrų ir informacinių sistemų (toliau – IS) plėtros įgyvendinimą, užtikrinti tinkamą Higienos instituto (toliau – HI) esamų registrų ir IS tvarkymą.

Pagrindinės atsakomybės:

  • vadovauti Skyriaus veiklai, atstovauti jam ir atsakyti už jo veiklos atitiktį teisės aktams;
  • užtikrinti registrų ir informacinių sistemų administravimą bei duomenų valdymo atitiktį teisės aktų reikalavimams;
  • koordinuoti registrų ir informacinių sistemų plėtros bei tobulinimo planų rengimą ir įgyvendinimą;
  • teikti siūlymus dėl skaitmeninimo ir optimizavimo procesų įgyvendinimo;
  • rengti ir teikti Skyriaus veiklos planus bei ataskaitas, užtikrinti jų įgyvendinimą;
  • dalyvauti tarptautinių organizacijų, SAM ir kitų institucijų darbo grupėse;
  • formuoti Skyriuje antikorupcinę aplinką ir užtikrinti rizikų valdymą;
  • teikti pasiūlymus dėl Skyriaus darbuotojų atrankos, kompetencijų užtikrinimo ir darbo užmokesčio.

Reikalavimai kandidatui:

  • turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją (magistro laipsnį) arba jai lygiavertę kvalifikaciją;
  • turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų ar su Skyriaus funkcijomis susijusiose srityse;
  • gebėti sklandžiai, aiškiai ir įtaigiai dėstyti mintis tiek žodžiu, tiek raštu lietuvių kalba;
  • gebėti anglų kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: Office 365 aplinka, MS Office programiniu paketu (Word, Excel, PowerPoint), interneto naršykle, elektroniniu paštu, biuro įranga;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių technologijų darbą, jų infrastruktūros eksploatavimą, duomenų apsaugą ir informacinės sistemos saugumą;
  • gebėti organizuoti ir administruoti Skyriaus veiklą.

Mes Tau siūlome:

  • įdomų ir prasmingą darbą asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros srityje;
  • galimybę inicijuoti ir vykdyti pokyčius;
  • galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • nuotolinio darbo galimybę pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;
  • draugišką ir palaikančią komandą, kuri dirba kartu, siekdama bendrų tikslų;
  • įstaigos vidinius renginius, kurie ne tik stiprina komandinę dvasią, bet ir skatina bendradarbiavimą ir vidinį augimą.

Kandidatuok dabar ir #būkpokyčiu!

Kaip pateikti prašymą dalyvauti konkurse?

Reikiamus dokumentus pateikite el. būdu per VATIS Prašymų teikimo modulio savitarną VATIS:
- nurodytos formos prašymą dalyvauti konkurse;
- gyvenimo aprašymą;
- asmens tapatybę, išsilavinimą, organizacinio ar vadovaujamo darbo patirtį patvirtinančių dokumentų kopijas;
- privačių interesų deklaraciją, teikiamą teisės aktų nustatyta tvarka;
- pretendento anketą;
- kitų dokumentų, patvirtinančių pretendento atitiktį skelbime nurodytiems pareigybės, į kurią pretenduoja, aprašyme nustatytiems reikalavimams, kopijas.

Dokumentai dėl darbo patirties

Dokumentai įrodantys darbo patirtį: darbo sutartis; darbdavio rašytinė informacija (pvz., išduota pažyma); pareigybės aprašymas, pareiginiai nuostatai ar darbo (veiklos) aprašas; kiti dokumentai, pagrindžiantys darbo patirtį. Dokumentas turėtų pagrįsti darbo funkcijų realaus vykdymo faktą ir tokių funkcijų vykdymo laikotarpį. Tai galėtų būti šių dokumentų kopijos.

Dokumentų vertinimo metu, esant poreikiui, pretendento gali būti prašoma per 3 darbo dienas pateikti papildomą informaciją ar dokumentus.

Kilus klausimų kviečiame kreiptis:
Kristina Bubelevičienė
Higienos instituto Ekonominio planavimo skyriaus vyriausioji specialistė
Mob. +370 650 80 324
El. paštas [email protected]

Informuojame, kad Tau pateikus prašymą dalyvauti konkurse / atrankoje į pareigas Higienos institute, Tavo asmens duomenis Higienos institutas tvarkys atrankos į laisvas pareigas organizavimo ir administravimo tikslu. Daugiau informacijos apie Tavo asmens duomenų tvarkymą (teisinius pagrindus, saugojimo terminus, duomenų subjekto teises ir kt.) skaityki privatumo pranešime.

VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (ŪKINIŲ REIKALŲ TVARKYMAS)

Ieškome kolegos Higienos instituto Bendrųjų reikalų skyriuje – Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiojo specialisto, A2 lygis (ūkinių reikalų tvarkymas).

Pareigybės lygis – A2
Darbo krūvis – 1,0 etatas.  
Pareiginės algos koeficientas 0,86–1,43 (1535–2553 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių).  
Darbo sutartis – neterminuota

Pagrindinės atsakomybės:  

  • darbuotojų saugos, sveikatos, gaisrinės ir civilinės saugos reikalavimų įgyvendinimo užtikrinimas bei darbuotojų instruktavimo organizavimas;
  • saugos dokumentų rengimas, atnaujinimas ir nelaimingų atsitikimų bei incidentų tyrimo procese dalyvavimas;
  • pastato inžinerinių sistemų priežiūros vykdymas ir, esant poreikiui, jų remonto bei techninės priežiūros organizavimas;
  • įstaigos aprūpinimo inventoriumi, baldais, biuro technika ir kanceliarinėmis priemonėmis užtikrinimas;
  • racionalaus turto valdymo užtikrinimas ir įstaigos transporto priemonių naudojimo kontrolės vykdymas;
  • atsakymų į gautus raštus rengimas, ataskaitų ir kitos reikiamos informacijos teikimas;
  • dalyvavimas pasitarimuose, darbo grupių ir komisijų veikloje pagal kompetenciją.

Mes tikimės, kad Tu:  

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
  • turi galiojantį Darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto, dirbančio II ir II grupių ekonominės veiklos rūšių įmonėse, pažymėjimą;
  • turi galiojantį atsakingo už gaisrinę saugą priešgaisrinės saugos pažymėjimą;
  • turi galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones;
  • gebi sklandžiai, aiškiai ir įtaigiai dėstyti mintis tiek žodžiu, tiek raštu lietuvių kalba;
  • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti iškilusias problemas, greitai ir aiškiai pateikti informaciją;
  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalumą, bendradarbiavimą;
  • moki dirbti su MS Office 365 programiniu paketu;  
  • turi motyvacijos tobulėti ir dirbti dėl rezultato ir motyvacijos siekti pokyčių.  

 Mes Tau siūlome:   

  • įdomų ir prasmingą darbą asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros srityje;  
  • galimybę inicijuoti ir vykdyti pokyčius;  
  • galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje;  
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;  
  • nuotolinį darbą pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;  
  • draugišką ir palaikančią komandą, kuri dirba kartu, siekdama bendrų tikslų;
  • įstaigos vidinius renginius, kurie ne tik stiprina komandinę dvasią, bet ir skatina bendradarbiavimą ir vidinį augimą.

Jeigu esi pasirengęs prisidėti prie Higienos instituto Bendrųjų reikalų skyriaus ir atitinki aukščiau išvardytus reikalavimus, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo (CV) iki balandžio 20 d. el. p. [email protected]. Kandidatuok dabar ir #būkpokyčiu!  

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.  

Kilus klausimų, kviečiame kreiptis:  
Kristina Bubelevičienė
Mob. +370 650 80 324
El. p. [email protected]

Informuojame, kad Tau pateikus prašymą dalyvauti konkurse / atrankoje į pareigas Higienos institute, Tavo asmens duomenis Higienos institutas tvarkys atrankos į laisvas pareigas organizavimo ir administravimo tikslu. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą (teisinius pagrindus, saugojimo terminus, duomenų subjekto teises ir kt.) skaityki privatumo pranešime.   

VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (PROFESINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪRA, PROFESINĖS RIZIKOS)

Ieškome kolegosHigienos instituto Profesinės sveikatos centro Profesinės sveikatos inovacijų skyriaus vyriausiojo specialisto (profesinės sveikatos priežiūra, profesinės rizikos).

Pareigybės lygis – A1
Darbo krūvis – 1,0 etatas
Pareiginės algos koeficientas 0,86–1,43 (1535–2553 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių).

Pagrindinės atsakomybės: 

  • inovatyvių intervencijų kūrimas ir testavimas – rengti bei išbandyti naujas profesinės sveikatos priežiūros praktikos priemones;
  • metodinių priemonių ir teisės aktų rengimas – pagal kompetenciją kurti metodines priemones, informacinius leidinius ir dalyvauti teisės aktų rengimo procesuose, teikti pastabas ir siūlymus;
  • gerosios praktikos kaupimas ir taikymas – analizuoti Lietuvos ir užsienio šalių profesinės sveikatos priežiūros patirtį, teikti siūlymus dėl jos įgyvendinimo šalyje;
  • sveikatos specialistų rengimas ir konsultavimas – dalyvauti rengiant sveikatos specialistus, organizuoti mokomąją praktiką studentams, teikti konsultacijas fiziniams ir juridiniams asmenims;
  • atstovavimas ir bendradarbiavimas – atstovauti Lietuvos pozicijai tarptautinėse organizacijose, bendradarbiauti su Pasaulio sveikatos organizacija bei kitomis institucijomis, dalyvauti ekspertų komisijose ir darbo grupėse.

Mes tikimės, kad Tu: 

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba jam lygiavertį aukštojo mokslo išsilavinimą (visuomenės sveikatos specialisto specialybė – privalumas);
  • turi darbo patirties profesinės sveikatos priežiūros srityje – privalumas;
  • esi susipažinęs su darbuotojų saugos ir sveikatos, profesinės sveikatos teisės aktų nuostatomis;
  • žinai profesinės rizikos veiksnius ir jų poveikį darbuotojams;
  • žinai profesinės rizikos įvertinimo ir prevencijos pagrindus ir kitus teisės akte, susijusiame su profesinės sveikatos specialistais, galinčiais dirbti įmonėse, nurodytus reikalavimus;
  • gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba;
  • moki anglų kalbą (ne žemesniu nei B2 lygiu);
  • moki dirbti su Microsoft 365 programiniu paketu (privalumas – darbas su duomenų analizės programomis SPSS, ChatGPT);
  • turi motyvacijos tobulėti ir dirbti dėl rezultato ir motyvacijos siekti pokyčių.

Mes Tau siūlome: 

  • įdomų ir prasmingą darbą visuomenės sveikatos stiprinimo srityje; 
  • galimybę inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius; 
  • galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje; 
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais; 
  • nuotolinio darbo galimybę pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą; 
  • galimybę papildomai įsidarbinti darbui projektuose. 

Jeigu esi pasirengęs prisidėti prie visuomenės sveikatos gerinimo ir atitinki aukščiau išvardytus reikalavimus, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo (CV) iki balandžio 20 d. el. p. [email protected]. Kandidatuok dabar ir #būkpokyčiu! 

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. 

Kilus klausimų kviečiame kreiptis: 
Jūratė Tamašauskaitė
Profesinės sveikatos centro Profesinės sveikatos inovacijų skyriaus vadovė
Tel. +370 5 212 0861
El. p. [email protected] 

Informuojame, kad Tau pateikus prašymą dalyvauti konkurse / atrankoje į pareigas Higienos institute, Tavo asmens duomenis Higienos institutas tvarkys atrankos į laisvas pareigas organizavimo ir administravimo tikslu. Daugiau informacijos apie Tavo asmens duomenų tvarkymą (teisinius pagrindus, saugojimo terminus, duomenų subjekto teises ir kt.) skaityki  privatumo pranešime. 

VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (PROFESINIŲ LIGŲ VALSTYBĖS REGISTRO VALDYMAS)

Ieškome kolegos – Higienos instituto Sveikatos informacijos centro Registrų skyriaus vyriausiojo specialisto (Profesinių ligų valstybės registro valdymas).

Pareigybės lygis – A1. 
Darbo krūvis – 1,0 etatas.  
Pareiginės algos koeficientas  0,86–1,43 (1535–2553 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių).  
Darbo sutartis – neterminuota

Pagrindinės atsakomybės:  

  • registrų ir informacinių sistemų duomenų analizė ir duomenų korektiškumo priežiūra; 
  • statistinių duomenų rengimas viešinimui (leidiniams, infografikams, švieslentėms); 
  • dalyvavimas registrų ir informacinių sistemų kūrimo bei tobulinimo procesuose; 
  • pastabų ir pasiūlymų teikimas teisės aktų projektams, susijusiems su registrų veikla ir duomenų sauga; 
  • atstovavimas tarptautinėse darbo grupėse pagal veiklos sritį (užtikriname parengimą); 
  • esant poreikiui – viešinamų statistinių duomenų komentavimas žiniasklaidos atstovams. 

Mes tikimės, kad Tu:  

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro ar jam prilygintą kvalifikacinį laipsnį); 
  • gebi sklandžiai, aiškiai ir įtaigiai dėstyti mintis tiek žodžiu, tiek raštu lietuvių kalba; 
  • turi geras anglų kalbos žinias; 
  • esi komunikabilus, laisvai jautiesi viešose situacijose, gebi drąsiai ir profesionaliai kalbėti su įvairiomis auditorijomis, įskaitant žiniasklaidą ir tarptautines darbo grupes; 
  • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti iškilusias problemas, greitai ir aiškiai pateikti informaciją ; 
  • turi strateginį mąstymą, esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalumą, bendradarbiavimą; 
  • turi analitinių įgūdžių – gebi analizuoti duomenis ir juos rengti sklaidai (infografikams, švieslentėms, socialiniams tinklams). 
  • domiesi informacinėmis technologijomis (informacinės sistemos, mobiliosios programėlės), jų kūrimu. 
  • moki dirbti su MS Office 365 programiniu paketu;   
  • turi motyvacijos tobulėti ir dirbti dėl rezultato ir motyvacijos siekti pokyčių.   

 Mes Tau siūlome:   

  • įdomų ir prasmingą darbą asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros srityje;   
  • galimybę inicijuoti ir vykdyti pokyčius;   
  • galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje;   
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;   
  • nuotolinį darbą pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;   
  • galimybę papildomai įsidarbinti darbui projektuose.   

Jeigu esi pasirengęs prisidėti prie Higienos instituto Sveikatos informacijos centro Registrų skyriaus ir atitinki aukščiau išvardytus reikalavimus, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo (CV) iki balandžio 20 d. el. p. [email protected]. Kandidatuok dabar ir #būkpokyčiu!  

Kilus klausimų kviečiame kreiptis:  
Ugnė Gadžijeva
Mob. +370 640 48 327
El. p. [email protected]

Informuojame, kad Tau pateikus prašymą dalyvauti konkurse / atrankoje į pareigas Higienos institute, Tavo asmens duomenis Higienos institutas tvarkys atrankos į laisvas pareigas organizavimo ir administravimo tikslu. Daugiau informacijos apie Tavo asmens duomenų tvarkymą (teisinius pagrindus, saugojimo terminus, duomenų subjekto teises ir kt.) skaityki privatumo pranešime.   

Studentų praktika

Kviečiame aukštųjų mokyklų studentus atlikti praktiką Higienos institute (Praktikos atlikimo Higienos institute tvarkos aprašas

Praktikai priimtume šių programų studentus:

  • Visuomenės sveikata;
  • Teisė;
  • Komunikacija (Kūrybos komunikacija, Viešoji komunikacija, Kūrybinės industrijos, Ryšiai su visuomene, Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara, Kūrybos visuomenės komunikacija);
  • Psichologija;
  • Filosofija;
  • Socialinis darbas;
  • Duomenų mokslo programa;
  • Matematika;
  • Informatika.

Mes Jums siūlome:

  • įdomią ir prasmingą praktiką visuomenės sveikatos srityje;
  • galimybę įgyti vertingos praktinės patirties, būti visaverčiu komandos nariu;
  • lankstų praktikos laiką ir galimybę derinti studijas su praktika;
  • geranorišką komandą, kuri padėtų ir pasidalytų sukauptomis žiniomis;
  • vertingą rekomendaciją ateičiai;
  • savanorišką praktiką arba praktiką pagal trišalę sutartį;
  • galimybę įsidarbinti po praktikos.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • esate pozityvūs, norite mokytis ir tobulėti;
  • esate iniciatyvūs, turite gerus komunikacinius įgūdžius.

Jeigu Jus domina praktikos galimybės Higienos institute, atsiųskite savo CV ir motyvacinį laišką el. p. [email protected]

Dėl detalesnės informacijos prašom susisiekti:
Kristina Bubelevičienė
Personalo koordinatorė
Mob. +370 650 80 324
El. p. [email protected]


Atnaujinimo data: 2025-04-16, 15:52:35