Kompetencijų ugdymo skyrius

Skyriaus  veiklos tikslai:

  • tirti ir analizuoti sveikatos priežiūros specialistų mokymo programų poreikį šalyje;
  • organizuoti ir vykdyti sveikatos priežiūros specialistų mokymą pagal formaliojo, neformaliojo profesinio mokymo, profesinio tobulinimo programas.

Skyrius, įgyvendindamas nurodytus  tikslus, atlieka šias funkcijas:

  • kaupia ir analizuoja darbdavių, specialistų profesinių organizacijų, specialistų rengimą kontroliuojančių ir kitų kompetentingų institucijų, kitų Higienos instituto (toliau – HI) centrų pateiktą informaciją apie sveikatos priežiūros specialistų mokymo programų poreikį, mokymosi poreikių kitimo tendencijas;
  • analizuoja pateiktus prašymus mokytis ir nustato mokymo įgyvendinimo sąlygas;
  • pagal atliktą prašymų mokymui analizę sudaro mokymo metinį planą ir pateikia jį Centro vadovui derinti ir HI direktoriui tvirtinti;
  • pagal HI direktoriaus įsakymu patvirtintą metinį mokymo planą siunčia kvietimus juridiniams ir fiziniams asmenims dalyvauti mokymo programose;
  • vykdo mokymų dalyvių registraciją ir įvertina jų atitikimą mokymo programos reikalavimams teisės aktų nustatyta tvarka;
  • organizuoja ir vykdo mokymo procesą;
  • organizuoja praktinį mokymą realiomis darbo sąlygomis;
  • tvarko mokymo dokumentaciją: rengia mokymo sutartis, pildo mokymo žurnalus, sudaro mokymo tvarkaraščius, pildo dėstytojų pedagoginio darbo laiko apskaitos suvestines, įskaitų ir baigiamojo egzamino protokolus, pildo paslaugų sutartis su dėstytojais, pildo lankomumo lapus;
  • dalyvauja baigiamajame žinių ir praktinių įgūdžių vertinime;
  • organizuoja konferencijas, seminarus ir kitus profesinės kvalifikacijos tobulinimo renginius;
  • registruoja ir išduoda HI direktoriaus ar jo įgalioto asmens pasirašytus pažymėjimus, patvirtinančius asmens dalyvavimą mokymo ar kvalifikacijos tobulinimo renginiuose;
  • rengia, sistemina, kaupia mokomąją medžiagą;
  • vertina profesijos mokytojų arba kandidatų į profesijos mokytojus atitiktį programoje ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme bei kituose teisės aktuose nustatytiems reikalavimams;
  • vertina teorinio ir praktinio mokymo vietų atitiktį numatomam mokyti mokinių skaičiui bei programose nustatytiems reikalavimams ir teikia ataskaitas HI direktoriui dėl mokymo bazių parinkimo;
  • atlieka mokymų dalyvių apklausas apie mokymo kokybę, sistemina ir vertina gautą informaciją apie mokymo proceso efektyvumą;
  • teikia rekomendacijas kitiems HI centrams pagal atliekamas funkcijas ir savo kompetenciją;
  • rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus su skyriaus funkcijomis susijusiais klausimais;
  • pagal kompetenciją dalyvauja HI ir kitų institucijų darbo, derybų ar kitų grupių ar komisijų veiklose, pasitarimuose;
  • bendradarbiauja su savivaldos, valstybės institucijomis ir įstaigomis, užsienio valstybių institucijomis ir tarptautinėmis organizacijomis, mokslo ir mokymo įstaigomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis;
  • teikia siūlymus Sveikatos apsaugos ministerijai (toliau – SAM) savo veiklos srities klausimais;
  • pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, rengia atsakymų projektus;
  • SAM pavedimu atstovauja Lietuvos Respublikos pozicijai Europos Sąjungos šalių ekspertų komisijose ir darbo grupėse, bendradarbiauja su kitomis tarptautinėmis organizacijomis, užsienio valstybių atitinkamomis institucijomis savo veiklos srityje;
  • nustatyta tvarka parengia ir pristato savo veiklos rezultatus ir ataskaitas;
  • vykdo kitas Centro vadovo laikinai pavestas funkcijas.

Atnaujinimo data: 2024-05-14, 11:09:54